Měna:

Nabízíme - osobní pneu, dodávkové pneu, SUV pneu, nákladní pneu, ALU kola a plechové disky

Košík:

(Your cart is currentlyprázdný) - 
COM_VIRTUEMART_CART_TOTAL:0,00 Kč
prázdný
Typ
Výrobce
Profil
Průměr
Šířka

Protektor

 

Co je to protektor

Protektor je obnovená pneumatika, která umožňuje prodloužení užitných vlastností ojeté pneumatiky a je to nejekologičtější způsob recyklace pneu.

 

Jak probíhá protektorování pneu? (systém protektorování za tepla)

  • Pneumatika je důkladně zkontrolována z hlediska poškození, stáří a celkového stavu.
  • Z pneumatiky je odstraněn starý dezén a boční popisy.
  • Na obroušenou pneumatiku je nanesen spojovací roztok a poté nový nezvulkanizovaný kaučukový materiál.
  • Do nového materiálu je vylisován při tlaku 15 atm. a teplotě 145 °C nový dezén.
  • Z pneumatiky jsou odstraněny přetoky z lisování a je opět zkontrolována.
  • Pneumatika je připravena k další montáži.

 

Jak probíhá protektorování pneu? (systém protektorování za studena)

  • Pneumatika je důkladně zkontrolována z hlediska poškození, stáří a celkového stavu.
  • Z pneumatiky je odstraněn starý dezén.
  • Na obroušenou pneumatiku je nanesen spojovací materiál a poté nový již zvulkanizovaný dezén.
  • V autoklávu poté dojde při tlaku 7 atm. a teplotě 110 °C ke zvulkanizování dezénu s kostrou.
  • Z pneumatiky jsou odstraněny přetoky z lisování a je opět zkontrolována.
  • Pneumatika je připravena k další montáži.

Osobní, dodávkové, sportovní a off road pneumatiky jsou při výstupní kontrole vždy podrobeny přetlakové zkoušce.

Nákladní pneumatiky vyráběné jak technologií za tepla tak technologií za studena jsou vždy kontrolovány rentgenovou (shearografickou) zkouškou.

 

Proč koupit protektor?

  • Cena protektoru je nižší, než cena nové pneumatiky.
  • Stejný kilometrový průběh jako u nové pneumatiky.
  • U solidních firem záruka až do úplného ojetí.
  • V posledních letech velký pokrok v kvalitě včetně moderních dezénů